Oct. 11, 2012

Hej!
Har inte haft tid att blogga, har varit med polare hela kvällen o har även bråkat me mamma som f*n, men de är lugnt nu!
Kom hem runt 9, gick direkt till mamma o snacka me henne, de sluta me att både jag o hon började gråta, men de är ändå rätt skönt att få gråta ut!

De är snart den 26/10...
De kommer va en jobbig dag, men jag får kämpa på!
Mamma har lovat att vi ska gå till kyrkogården o tända ljus för henne!
Saknaden är stor, R.I.P

De är oxå den 22 snart, en dag jag ska va glad på!
Blir moster igen då, jippiie!!
Min syster börjar bli nervös nu men de kommer gå super bra!
Vi kommer ha deras andra barn hemma hos oss i en vecka så dom kan få va på bb själva med den nya bebisen!

Naeh, men tillbaka nu!
Ligger just nu i sängen o är allmänt seg!
Har skit ont i huvet o mår illa som igår :s
Hatar att må illa! Usch
Ska sova snart så jag orkar upp imon,
Fårse om jag bloggar på morgonen imon! ;)
Ajuste, kan passa på att lägga upp bild på "dagens outfit" haha!
Hörs imon, puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0