Oct. 09, 2012

Hallow Estlandeeee!
Har inte haft chansen till att blogga idag, hade planer på att blogga i skolan men hann aldrig de. Så ni får bli arga på mig!
Jaaah, vad ska jag säga?
Var i skolan idag, de va ju jätte kul att läsa!
Efter skolan åkte jag in till stan o visade en danslokal för min dansgrupp!

För er som inte vet så har jag startat en dansgrupp för folk som går i 4an!
Jag lär dom streetdance o dom är väldigt duktiga! :)

Jah, vad ska jag mer blogga om....

Kan ju passa på att säga att den 26 den här månaden är det ett år sen vi avlivade min älskade hund!
De kommer va en väldigt jobbig dag, men jag får kämpa på. Ska prata me mamma om han tända ljus på kyrkogården i stan för henne!
Hon blev 15 år, hade haft henne sen jag föddes så att avliva henne va ju inte de lättaste att göra. Men vi var tvungna för hon blev sjuk osv.

Just nu ligger jag i sängen o kollar på svenska hollywoodfruar i min ensamhet,
Tror jag börjar bli sjuk, jag fryser som ett as o mår illa osv!
Får inte bli sjuk nuuu! :(
Men de va väl allt från mig idag!
Ska försöka blogga mycke imon!
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: bella den cooooola mamuti :)

<3

2012-10-10 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0