Im back bitches

Tjeeennna,
Im back, ska börja blogga igen!
Men dock vet jag inte om vad? :o
Känns lite segt att sitta o skriva om vad jag gör om dagarna?
Gör typ samma saker varje dag, sitter i skolan o efter skolan är jag med mina polare. Kanske inte är så kul för er att läsa?
Men får väl lägga ut dagens outfit,
Hiss o diss o massa annat!
Kommer även försöka ha en frågestund i månaden!
Vet dock inte om jag kommer klara de, men ska försöka!
Kan väl passa på att berätta lite vad som har hänt sen jag sluta blogga!

Ömh, min systerdotter har fyllt ett år i juli, min syster ska ha ett barn till om 2 veckor så de blir två småungar, ska ta hand om!
Men vi kommer hjälpa dom!
Jag har även blivit singel för snart 2 månader sen, men vi är fortfarande kompisar så de är lugnt!
Mina polare firade 1år för några dagar sen, de är sjukt vad tiden gått fort!
Jag har även börjat 8an o jag sköter mig bra nu!
Har ingen frånvaro, bra betyg så jag har verkligen tagit tag i skolan nu!
Känns så sjukt jobbigt att kolla tillbaka på 7an o se all frånvaro o allt skit!
De har väl inte hänt så mycke mer, har piercat näsan, men de vet ni om tror jag, de är över ett år sen nu!
Har även tagit ut min töjning för ett tag sen, men ska börja töja igen, klarar mig inte utan den asså ;)
Hahah, nu vet vi lite vad som hänt o vad som händer ;)
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0