sminkvideo!

Sminkvideo?
Jag har nog aldrig fattat poängen med dom?
Är det verkligen så intressant att veta hur ngn sminkar sej? ;o
Men asså varför måste ni veta de, äe de bara för att ni ska kunna kopiera deras sminkning?
Istället för att sitta och titta på hur mäniskor sminkar sej så kan ni väl hitta ngn sminkning ni tycker äe snygg?
Den blir ju mer unik om du har kommit på den än om du ska kopiera ngn annans sminkning?
Naeh, de äe nog ngt jag aldrig kommer göra faktiskt.
Tycker de äe onödigt?
Asså de finns ju folk som äe typ 10 år och gör sminkvideos?
Typ bronzpuder i hela ansiktet och maskara på allt annat äe ögonfransarna?
Varför gör man en sminkvideo då.
Fett onödigt?
Vill inte verka som ngn bitchig bloggerska som sitter och kränker små barn.
Men jag säger bara vad jag tycker och de äe inte illa menat!
puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0