born to be mean....

Hallåe du :)
Ville bara berätta att nu när jag börjar blogga igen så kommer jag inte blogga om vad jag gjort, eller kanske ibland om de hänt något speciellt...
För nu ska jag börja blogga om..... MJÖLK!
hahah, naeh de va inte kul men ska blogga om typ personer hur man beter sej om jag är med om något betende sånt shit!
Om ni läste förra inlägget så har ni lite "tugg" om vad jag ska börja skriva om.
Naeh, men nu till en helt annan sak..
De jag ville komma med idag är
some people are born to be bad

De är faktiskt sant, har märkt det på flera personer att dom egentligen inte kan va snälla?
Typ djävulen är min pappa?
Eller jag föddes ur min mammas rumphål... ööh whaat o.O
haha, naeh men asså om man föds elak hur ska man då kunna få ett jobb, Familj, pengar, hela den delen?
Kan någon förklara de för mej?
Kan ta några exempell om vad jag menar..
Lotta kommer med nya skor till skolan, hon står och visar dom för Lisen och Tyra... Då kommer helena och ist för att ljuga och säga att dom är fina eller bara skita i att säga något kommer hon och spottar på dom och säger, hahaha var du på soptippen igår eller?
Man blir bara så förbannad då.
heheh, men oftast är de den som säger dumma saker som själv tycker det är skit snyggt.
Så tänk på det till nästa gång, om någon kommenterar något dumt till dej eller dina kläder så tycker personen det är skit snyggt ;)
Tjiingtjooong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0