What are words

hejj, va kul att du äe här igen ;)
äe de bara jag som har tänkt på de där med vegeterianer ?
Dom gnäller ju på att vi äter och dödar djur?
Men om alla i hela världen skulle bli vegeterianer så skulle ju de bli hur mycket djur på jorden som helt men dom skulle ju dö sen för vegeterianer äter ju upp deras mat?
hhm, ganska smart vah ;)
Dagen spenderades med älskade Deni igen på gunnarsö :)
hon gör min dag asså!
Blev att va me henne till typ sex och sen hem och äta kebabtallrik så awesome gott!
i löööövit ;)
Snart kommer systeryster, Robin och pappa hem och dom stannar forever i hope!
ska ju bli moster om exakt 2 veckor idag :)
ååh, jag äe så himmla pepp!
Vill att lillen ska komma nu!!!!
hhm, sitter ju och bloggar här nu och äe inte trött över huvudtaget, men sen när jag lägger mej i soffan så somnar jag dirr, hihi busigt juh ;)
Naeh, men vet ni vad att nu ska jag faktiskt äta lite..
hhaha, klockan äe 00.06 och jag ska äta?
ajah, äe man knäpp så äe man!
alla äe inte likadana, va glad för de!
puss&kram♥



Kommentarer
Postat av: drenusha

love you toooooo ;) <3333

2011-06-30 @ 11:06:49
URL: http://baunted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0