Döda mej!

Nämen hejj äe du här igen :)
Vet du vem som bor längst ner?
hihi, klura på de och se om ni har rätt ikväll ;)
vaknade ju idag av att Robin kom och väkte mej, hmm dumma Robin?
dom hade kommit hem vid fyra och jag som somnade vid halv tre, tre ungefär!
ajah, nu äe dom här iaf och fått in sakerna i lägenheten, varit och kollat in den och den äe sjukt fin :)
nu äe de bara lillen som fattas sen äe allt klart :D
Asså jag har funderat på att ringa Deni hela dagen idag men de äe så varmt så jag orkar inte röra mej, gick med pappa från statoil och hem de va sjukt varmt höll på att dö juh ;o
Men ni, har funderat på att dra igång en frågestund så här på sommaren?
Kommentera vad ni tycker och tänker om de?
Naeh, men nu ska jag lägga mej i soffan och bara lata mej!
puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0