Do it like a dude

Tjeeena snygging äe du här igen ;)
Vem äe de som bor längst ner?
hihi, jordgubben ;)
Så nu fick ni svaret på kluringen.
Hehe, okej för er som inte fattade så äe de ju jord-gubbe och jorden äe längst ner?
Fattar ni nu?
Funderar på att börja ha me lite kluringar i bloggen då och då?
Kanske skulle va lite kul ;)
Just nu vet jag inte vad jag ska skriva över huvudtaget om jag ska va helt ärlig :)
hmm, kanske man skulle lägga till sånna där små roliga gubbar?
Kanske blir lite roligare att läsa då..
Jag ska nog fixa de idag, elr dom 3 timmarna de äe kvar ;)
Wihoww, imorgon får jag nya 3000 sms och pengar på telefonen gutt!
ni vet videon som jag la in i förra inlägget?
hon äe helt sjuk!
Diggar den 24/7!!
Ajuste kolla http://alvalundvall.blogg.se
Sjukt saknad tjej !
Men kommer ju till dej snart!
hih, kollade lite på ginas hemsida hittade en one pice fast de va ju inte de men ni fattar vad jag menar om jag säger de!
Den kostade 500 spänn tror jag, ska chata lite på mamma så kanske jag får den!
Skulle va helt awesome juh ;)
Naeh, men vet ni nu ska jag göra annat viktigt, som typ att dricka läsk ;)
Super viktigt, men borsta tänderna noga om ni ska dricka läsk!
haha, känner mej som en mamma nu xd
puss&kram♥





Kommentarer
Postat av: samuel roth

sötnöt ;)<3

2011-07-01 @ 22:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0