Chris Medina-what are words

Hejj,
som ni ser har jag bestämt mej för att börja blogga igen, dock så funkar inte min kamera men jag har ju mobilen ni för nöja er med de ;)
huvudsaken är ju att ni får bilder, eller hur?
Just nu sitter jag hemma hos Deni, vi har varit på Gunnarsö och stekt idag.
Hur gutt som helst!
Börjar faktiskt bli ganska brun nu.
Det har ju varit så dåligt väder efter skolavslutningen så man har ju inte kunnat sola något, så det var riktigt härligt att få komma ut och sola i värmen.
Som jag berättade i förra bloggen ska jag bli moster, så nu är hon i vecka 38 och jag är ganska trött på att vänta och vill att lillen ska komma ut.
Dom vet dock inte vad de ska bli för något, själv hoppas jag starkt på en tjej ;)
hmm, undra varför...?
Men nu ska jag och Drenusha gå ut i värmen och knäppa lite kort, man ska ju inte sitta inne när de är sånt här fint väder.
Så ut och rör på er i värmen ;)
Vi hörs ikväll.
puss&kram♥



Kommentarer
Postat av: Sara :)

asså my .

du kan juh sluta säga dock hela tiden .

asså jag måste ekänna en sak du är kävligt ful och du ser ut som en gris

gå och sminka dig som normala folk gör

2011-06-28 @ 00:21:12
URL: http://saraakaarlssson.bloggplatsen.se
Postat av: Leifleah

Nice site keep it up

2012-08-27 @ 11:09:45
URL: http://leifleah.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0