Moster, redan gammal ;)

HEEEEEEEEEEEEEEJ :D:D:D:DD
Åhh, jag skrev ju igår att systeryster hade åkt in, och idag blev jag väckt av en lycklig morfar (min pappa)
Så nu äe jag moster till världens bästa joanna!
Har dock inte fått se henne än men dom säger att hon äe jätte lik min lillebror!
Emmh, dom hade visst fått tagit henne me en gång för hon inte mådde så bra men nu mår hon som fina fisken!
Vill åka dit nu men vi har ju ingen bil, hoppas dom kommer hem innan söndag så jag får se min darling!!!
puss&kram♥

Kommentarer
Postat av: E l v i r a

svar: Det är lite kul. ^^

Om dom gjorde en duett skulle man knappt veta vem som va vem. ;)

2011-07-14 @ 14:28:39
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0