Lady Gaga-Judas

hejsan hoppsan My, hejsan hoppsan lillebror ;)
Asså karlsson på taket, va de bara jag som skrattade åt honom när han tog köttbullar av den där tjuriga tanten?
HAha!
Jag har ju inte bloggat på länge för att jag inte kunnat sitta, men gissa vad?
JAG KAN SITTA NU!
eller mer än innan iaf ;)
i helgen va de ju latitud med tjejorna, kul kul kul!
Mycket skratt !
vi stog även i en timme för att få bästa platserna när Danny va, åh fyf*n va jag skrek!
jag skrek även av med tröjan och han sa om du tar av dej din till mej!
Ååhh gud trodde jag skulle svimma!
Han äe så j*vla snygg!
haha, känner mej som en liten fjortis nu ;)
Emmh, insåg igår att min lillebror har en sjukt snygg keps, ska fråga om jag kan ta den, eller så tvingar jag mamma in till stan och köpa en åt mej ;)
För keps äe ett måste känner jag ;)
men ska käka glass nu!
puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0