hundsjö!

wassauup, jag äe här igen fast nu sitter jag drygt 100 mil hemmifrån i hundsjö hos alva :D
Vi har nyss badat för de äe sjuk varmt här ;)
hihi, busiga som vi va så sov vi på loftet i ladugården inatt, ngt som måste göras om sjukt kul!
kom hit i söndag kväll runt 6 på kvällen och åker hem den 1 augusti.
Vi sitter och myser i ziperallerna nu goa och glada de äe vi med xd
Naeh, men lillebror äe ute och springer runt typ med alvas lillebror och hans kompis vet inte riktigt vad dom gör men ute äe dom iaf ;)
om drygt en timme kommer mammut och hämtar mej och då åker vi "hem" till hattsjö där vi egentligen bor nu under dom här två veckorna ;D
blir att äta och sen kanske ta en sväng ner till ladugården och checkar läget ;)
naeh, men nu orka jag inte me de här längre så byebye
btw; vet inte när jag kan blogga nästa gång :///
puss&kram♥

Kommentarer
Postat av: E l v i r a

svar: Nehe. :)



Allt bra med dig annars?

Var ju några dagar sen du skrev. :)

2011-07-25 @ 01:01:05
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0