Fest hos mange!

Hallå du ;)
fest hos mange, asså de äe ngt fel på männsikor nu förtiden ;)
haha, de måste va fel på mej me för jag DUNKAR den!
Moahah, den suger men man dunkar den endån?
varit med mamma och handlat och vi gick förbi systerusters lägenhet oxå, Robin äe så duktig som ställer i ordning allt, de äe inte långt kvar nu!
Naeh, de börjar bli ett himla chat på den där bebisen ;)
Har ni sett den där "one pice" dräkten på gina?
Ngn mer än jag som äe förälskad i den leopard färgade?
Sa till mamma att jag ville ha en sån hon bah okej ;)
Men när jag sa att jag ville ha den leopard färgade så sa hon att jag skulle se ut som en amerikans hemmafru!
Jag började gapflabba och mamma bah; Du Kommer ju göra de? xd
Men jag skiter i vad hon säger, jag SKA ha den innan jag åker och jag åker om 17 dagar!
Mihihi, inte långt kvar nu Alva tills vi kan dampa runt som vi brukar!
åhh, va kul vi kommer ha!
Hitta på massa bus, vi får inte glömma att fiska i din mutant sjö!
HAHAH!
Älskar dej gumman! ♥
Naeh, men ska springa och äta tacos nu. muums!
puss&kram♥




älskade Alva lundvall! 
http://alvalundvall.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Alva

Dom två veckorna kommer att stavas D.A.M.P.! Haha, kul kommer vi att ha iaf, som vanligt! Saknar dig gumman! :)<3

2011-07-01 @ 22:10:39
URL: http://alvalundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0