AWESOME!

Tjeena kexet sitter du här och läser? ;)
har ni aldrig tänkt på de där med wannabe fjortis och fjortis?
Hallå vad äe skillnaden egentligen ;o
Har aldrig riktigt fattat de, fjortis som fjortis eller vad?
naeh, men nu ska vi inte hacka upp oss på de :D
vaknade idag av att Robinj*vel kom och drog av mej täcket och jävlades me mej, ååh dumma dej ;o
människor behöver sin skönhets sömn!!
Men efter ett tag gick jag upp och duschade och nu väntar jag på Deni och mai chi men dom kan tydligen inte klockan dom skulle va här vid halv två och klockan äe fem över två?
Hmm, funderat på att lära sej klockan ett råd bara till er två tjejer ;)
men jag får väll sitta och vänta tills dom kommer då?
Asså ni får ursäkta mitt damp jag fick igår när de inte funkade att ladda upp bilderna, men jaag kan ju försöka nu ;)
puss&kram♥






de blir bara dom, sen funkade det inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0