inte sovit!

hejj, klockan äe runt sex och jag har inte sovit än xd
om 6 timmar har jag varit vaken i 24 timmar, whooop whoop rediiiigt ballt xd
Som ni kanske märker så äe jag ganska trött men endå inte..
Hmm, jag får inte ihop de där riktigt..
Ajuste, babe och jag har en månad idag!
Min bästa månad på länge!
Älskar dej palle!
Om en timme bär de av mot high caparall, lite mer än ett år sen vi va där nu :D
Längtar men endån inte xd
hahha, men som turva så har jag faaajssbok i min telebaba :D
Satus fan xd
Kommer nog komma upp bilder, hoppas jag...
Har ju ingen kamera, men pappa har ju sin systemkamera jag kommer ta tror jag..
hheeh, meeenee ska käka lite frulle nu sen fixa de sista och dra mej mot bilen ;d
Hade göttans och allt de där, så ses vi på fredag elr lördag!
pusskram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0