Beeeeelaa

Tjooolen, jag här igen xd
Nu har jag på mej lite bättre kläder iaf xd
Naeh, men bella ringde och sa att hon skulle komma och hämta lite saker här så jag tog på mej lite kläder borsta tänderna och så, ser lite snyggare ut nu ;)
haha, neh men har så jävla ont i röven efter stolen nu :(
Synd om mej asså xd
hhaa, som ni kanske märker bloggar jag 24/7 nu men ska försöka blogga lika mycke som jag gjorde förr (a
på onsdag bär de av till high caparall me mamma, pappa och mina småbröder :)
Yaay, kommer bli super bara att jag åker när jag och babe har en månad :/
hehe, hoppsan (a
HAHAH, ojdå bella och deni kom och så gick vi in på rummet och glömmde bort tiden och bloggandet xd
haha, naeh men nu måste jag gå på toan om ni ville veta de...
kände att jag va tvungen att säga de! :D
hiihi, men ni får hade göttans så ses vi :)
puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0