back on track!

Tjeena snyggig
im back on track, again :D
en vecka utan bloggande har varit rätt skönt faktiskt (a
inte behövt ha ångest för att man inte har bloggat, man kan andas ut..
Idag äe de Mathilda karlssons beest day!
Grattis till dej honey, hoppas du får en toppen dag!
Min dag har varit helt kass!
Först sover jag bort hela dagen, sen går min mobil sönder, sen så kan siba inte fixa den, och nu får jag inte gå någonstans för mamma och dom ska iväg och lillebror ska va hemma -.-'
åååh, döda mej!
känner just nu att jag inte har något liv, spenderar väll resten av min cp-dag vid datorn så de inte händer något mer!
Ni får ha de bäst så sysn vi ikväll och om några timmar ;)
puss&kram♥




Grattis honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0